عنوان بنر
عنوان بنر

خاطرات کاملا واقعی از مسخره بازیا کودکانه...

جستجو در وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی:

×

جستجو

درباره ما

    وب سایت تخصصی کلش آف کلنز.دانلود فیلم.نرم افزار.آهنگ.سریال.انیمیشن و جوک و اس ام اس و سرگرمی
    خوش اومدید

مطالب وب سایت

امکانات جانبی

تبلیغات

نویسنده : WAR OF NORTH بازدید :512
خاطرات کاملا واقعی از مسخره بازیا کودکانه...

تاريخ ارسال:چهار شنبه 29 بهمن 1393 ساعت: 11:20
خاطرات کاملا واقعی از مسخره بازیا کودکانه...

اول دبیرستان بودم سر کلاس ریاضی بود معلم داشت درس میداد 
بچه هام ته کلاس خواب تشریف داشتند بعضیام در عالم هپروت به سر می بردند بعضیام خو واقعندی من نمی دونم کجا بودند?? 
درس تموم شد معلم پرسید خو بچه ها کسی سوال نداره???
منم عین جو زده ها گفتم عه چرا رنگ موهات چه رنگی???*^_^*
بچه ها کلی خندیدند :))))))))))))
بچه هایم که تو عالم هپروت بودندم آوردم تو کلاس اون بچه هایم که تو خواب بودند با داد خودش بیدار شدند
اما معلم خیلی بی جنب بود خدا برا کسی نخواد من از کلاس انداخت بیرون من بش لطف کردم کلاس از یکنواختی در آوردم انوخ اون....

 

 

 

 

دیشب خواب دیدم اومدم 4 جوک پست خنده دار گذاشتم تازه اونم بدون محدودیت صب پا شدم ببینم چند تا لایک خورده یادم افتاد ک اصلا دیشب نت نداشتم خخخخ ولی الان میزارم یه فامیلی داشتیم ک بنده خدا یه کم پشمک بود تازه گوشی لمسی خریده بود اومد از گوشیش یه شماره بده دید صفحه گوشیش کثیفه نمیبینه چیزی یه نگاه کرد بهش از پایین تا بالای لیبل گوشیشو لیس زد (چندشم خودتونید خخخخ میخواس سنتی تمیزش کنه)

 

 

 

 

 

 

فیش حقوق بابام اومده 16هزار تومن!! ینی اگه روزی 500تومن خرج کنیم، میتونیم هزارتومن پس انداز کنیم!!!!!:|

 

 

 

 

 

 

 

سلامتی پسری که تنهاییش رو با سیگار پر کرد و میدونست داره با ریه هاشو جونش چی کار میکنه، امـــــــــــا دل دختری رو بازیچه خواسته های دلش نکــــــــــــــــرد

سلامتی پسری که دید یه خانم با دختر کوچولوش دارن از روبروش میان،اونم دود سیگارشو تو گلوش اینقدر نگه داشت تا اونا رد بشن ، که مبادا با دود سیگارش خاطرشون آزده بشه
.
سلامتی پسری که ولنتاین برای هیچ کس کادو نخرید چون خیلی خسیس بود ، با خودش گفت هیچی از احساسمو خرج نمیکنم و همشو میزارم باسه اونی که اسمش میاد تو شناسنامم
.
سلامتی همه پسرایی که باطنشون حرمت داره

 

 

 

 

 

 

 

اقا (همون اغا شما به بزرگي خودتون ببخشيد‏)چند روز پيش با باجناق برادرم رفتيم خونه يه بنده خدايی كه منو نمي شناخت اين باجناق برادرم رفت دستشويي در همين حال صاحبخونه اومد سراغ اين باجناقو گرفت گفتم رفته دستشويی گفت پس رفته يه سری به همریشش (همون باجناق خودمون‏)بزنه‏!منم نامردي نكردم نه گذاشتم نه برداشتم گفتم باجناق ايشون برادر منه :‏)‏ اولش فكر کردم با افتاب پرست طرفم اخه تو چند ثانيه چندتا رنگ عوض كرد حالا گاف به كنار تو دو ساعتی كه اونجا بودم تا دهنمو باز ميكردم كلمه ای بگم میگفت تو يكی حرف نزن خودم ميدونم چه گندی زدم بدبخت تو اون لحظه فرصت نداشت منتظر تاكسی بشه بره به افق بجاش زد شبکه افق همونجا محو شد

 

 

 

 

 

 

چند شب پیش به مخاطب خاصم میگم دیر وقته برو بخواب فردا هم باید بری سرکار 
میگه تو داری منو میپیچونی گفتم بشین تا نصفه شب چت کنیم و
صبحم با هزار زحمت از رختخواب بلند شی روزم تو شرکت خوابت ببره
از اونجا بندازنت بیرون،بی پول شی،افسردگی بگیری معتاد شی بیام از جوب جمعت کنم 
الان ۴۸ ساعتی میشه آنلاین ندیدمش :دی

 

 

 

 

 

 

 

 

عاقا رقتم تو کارگامون(کارگاه عروسک داریم) دیدم بابام رو یک پلاستیک نوشته:
۱۰۰ عدد گوربه کامیل!!!!!! (۱۰۰ عدد گربه کامل)
سلامتی همه باباهایی که در حد خوندن نوشتن بلدن ولی ریاضی و حساب کتابشون از ما بهتره

 

 

 

 

 

 

جون دلم واسه بچه های گلم بگه که...
من که بچه بودم و محصل درسم افتضاح بود خواهرم عالی! o.O
ولی موقع کارنامه من میخندیدم وا ون گریه :-)))))
اون زار میزد چرا جای 20 شده 19.75
من جیغ میزدم از خوشحالی که جای 8 شد 10 :-))))
یه بار عربی شدم 10 دور مدرسه میدوییدم دستامو مشت کرده بودم میفرستادم هوا باور کنینن 7-8 بار دور مدسه رو زدم همه جمع شده بودن اینجوری نیگام میکردن O.o
بعدش سجده شکر گذاشتم وسط مدرسه چنتا از بچه گرفتنم اوردنم توو لباسم خیس عرق بود 
یادش بخیر...

 


می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 411
کل نظرات کل نظرات : 8
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 18

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 160
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 16
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 53
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 247
بازدید ماه بازدید ماه : 2988
بازدید سال بازدید سال : 6312
بازدید کلی بازدید کلی : 29165

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.224.44.100
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ارتباط با نویسندگان

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و آدرس damagh6metri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



الکسا